رنگ پلی اورتان کابینت

بدون دیدگاه
رنگ کابینت پلی اورتان

رنگ پلی اورتان کابینت

 

کابینت یکی از اجزای مهم در اجرای دکوراسیون منزل است. ترکیب رنگ قشنگ و مد روز کابینت، می تواند خانه شما را خاص کند. به عنوان صاحب خانه، سه پارامتر اساسی در انتخاب کابینت را به یاد داشته باشید: جنس کابینت، رنگ، طرح انتخاب شده. رنگ پلی اورتان کابینت، مناسب ترین رنگ جهت رنگ امیزی انواع کابینت های چوبی است. در ادامه این مطلب از وبسایت تخصصی کیمیا کالر، به ویژگی های بارز این محصول پر طرفدار می پردازیم.

امروزه بسیاری از مردم علاقه خاصی به کابینت های MDF دارند. اجرای رنگ پلی اورتان روی کابینت مزیت های ویژه ای دارد از جمله افزایش چشمگیر مقاومت رنگ در برابر رطوبت، ضربه،خش و…. کیفیت بالای این رنگ مانع از پوست پوسته شدن و پرتقالی شدن می شود. ضمناً فرایند خشک شدن این رنگ بسیار کوتاه بوده و اصلا زمان بر نیست. رطوبت این رنگ در حدی نیست که به چوب آسیب وارد شود. پایداری عالی در برابر اشعه UV، از دیگر نتایج مثبت استفاده از رنگ پلی اورتان محسوب می شود.

انواع رنگ پلی اورتان

بر پایه آب. رنگ پلی اورتان تولید شده بر پایه روغن از غلظت بیشتری برخوردار است. و دیرتر خشک می‌شود اما از نظر کیفیتی و طول عمر دوام به طورعمده دو نوع دسته بندی برای رنگ پلی اورتان وجود دارد: بر پایه روغن و بر پایه آب دیگری بالاتری دارد. رنگ‌های پلی اورتان بر پایه آب رقیق اند سریع خشک می شوند. به همین دلیل برای تولید کابینت با رنگ پلی اورتان بر پایه آب لازم است چند دست رنگ روی سطوح مختلف کابینت پاشیده شود.در بازار دو نوع رنگ پلی اورتان ایرانی و خارجی داریم که نوع خارجی آن کیفیت و قیمت بالایی دارد. در مجموع این رنگ جزو رنگ های گران قیمت صنایع چوب محسوب می‌شود و در تولید کابینت آشپزخانه  استفاده می‌شوند.

 

 

نوشتهٔ پیشین
رنگ اپوکسی کف
نوشتهٔ بعدی
مزیت استفاده از رنگ نسوز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست