رنگ روغنی براق و مزیت هایش

بدون دیدگاه

رنگ روغنی براق و مزیت هایش

ایجاد تنوع در محیط ساختمان، باعث انرژی بخشی و جذاب کردن طراحی داخلی می باشد. راه ها گوناگونی برای تنوع بخشی به فضا داخل ساختمان وجود دارد. یکی از انها، رنگ آمیزی ساختمان است. رنگ آمیزی جذاب و اصولی، به ساختمان روح تازه ای می بخشد. رنگ روغنی، از جمله پرکاربردترین رنگ ها برای رنگ امیزی ساختمان می باشد. در ادامه این مطلب از وبسایت تخصصی کیمیا کالر، انواع رنگ روغنی را بررسی می کنیم.

خصوصیت ممتاز رنگ روغنی براق

انواع رنگ روغنی براق در بازار موجود می باشد. مانند :هادی ، سحر، ارژنگ و … رنگ ها روغنی تولید شده در ایران، با شرایط آب و هوایی ایران کاملا مطابقت دارد. به همین دلیل مزیت ویژه ای دارند. آن هم سرعت خشک شدن شان می باشد. این نوع رنگ ها به سرعت خشک می شوند. البته نکته ای حائز اهمیت در این مورد وجود دارد؛ سرعت خشک شدن رنگ روغنی در هوا سرد و گرم متفاوت است. اما به اندازه ای زیاد نیست که اجرا پروژه زمان بر شود.

نکاتی درباره اجرا رنگ روغنی

رنگ های روغنی را می توان با وسایلی نظیر قلم ، غلطک و پیستوله اجرا کرد. هر یک از وسایل، نما و تاثیر رنگ را روی سطح تغییر می دهد. رنگ های براق در انواع تیره یا روشن وجود دارند. به همین ذلیل اتخاب شما را متنوع می کنند. بالاترین کیفیت و جلا سطح رنگ امیزی شده، مربوط به رنگ روغنی براق است. محبوبیت این نوع رنگ از انواع رنگ روغنی بسیار بیشتر است. برای پوشش دهی تمام سطوح کاربرد دارد. حتی سطوح فولادی. اگر قصد دارید، رنگی دیگر را به عنوان رنگ اصلی رو سطح پوشش دهید، حتما یک دست رنگ روغنی را به عنوان آستر، روی سطح خود بپوشانید و از جذابیت نتیجه کار خود، لذت ببرید. سطح مورد نظر مانند آینه می درخشد.

مزایا انواع رنگ روغنی

زیبایی و درخشندگی بی نظیر و براقیت چشم نواز

کاملا ضد آب بودن

قابلیت پاک شدن تمامی لکه ها از دیوار به راحتی

استفاده از مواد شوینده هنگام پاک کردن دیوار و از بین نرفتن رنگ اصلی

 

اگر هنوز با تمام ویزگی ها رنگ روغنی براق، آشنا نشدید، پس مقاله ها بعدی از این سایت را از دست ندهید.

 

 

نوشتهٔ پیشین
با رنگ نسوز، بیشتر آشنا شوید
نوشتهٔ بعدی
فواید استفاده از رنگ اپوکسی آهن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست