ویژگی ها منحصر به فرد رنگ اتومبیلی

بدون دیدگاه

ویژگی ها منحصر به فرد رنگ اتومبیلی

امروزه، اقسام بسیار زیادی از انواع رنگ ها جهت رنگ آمیزی خودروهای امروزی وجود دارند. شاید باورنکردنی باشد، طیف رنگ سفید که به نظر خیلی ساده هستند، بسیار متنوع اند. در صنعت خودرو سازی با کدها متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. زمانیکه صحبت از تعویض یا ترمیم رنگ خودرو می کنیم، انتخاب رنگ مناسب برای خودرو دشوار به نظر می رسد. در این مقاله از وبسایت تخصصی کیمیا کالر، با توصیف این مطلب در خدمت شما هستیم. تا پایان این مقاله، همراه ما باشید.

آشنایی بیشتر با این محصول

رنگ خودرو متشکل از لایه ها بسیار زیاد است. در کارخانه خودروسازی، خودروسازان خودروها تولید شده را در چندین نوبت، به صورت لایه متوالی رنگ می کنند. زیرا انجام این کار، موجب ایجاد مقاومت چشمگیری برای خودرو می شود. با این اوصاف می توان گفت، رنگی که شما در ظاهر مشاهده می کنید، با تخصص و مهارت روی بدنه خودرو پوشش داده شده است. زیر پوشش اصلی رنگ، چندین لایه دیگر قرار دارند. نقش هر کدام از این لایه ها فوق العاده کاربردی و اساسی است. همین چند لایه بودن موجب براقیت و شفافیت بالا رنگ اتومبیلی می شود.

چند ویژگی خاص

بهتر است رنگ مورد استفاده جهت رنگ آمیزی خودرو در شرایط خاص پاشیده شود. رنگ اتومبیلی، با توجه به ساختار و چند لایه بودن(تعداد لایه ها) و نیز مواد مصرف شده در تولید آنها، ویزگی ها و خصوصیات بسیار ممتازی دارند. از این رو ویژگی هایی که در ادامه با هم بررسی می کنیم، را به یاد داشته باشید. به این ترتیب هنگام خرید اتومبیل نو، می توانید به درستی تشخیص دهید.

  • جلوگیری در برابر ایجاد خط و خراش، اساسی ترین ویژگی برای رنگ اتومبیل می باشد.
  • نشان ندادن ضزبه یا خراش را همچنین می توان امتیازی ویژه برای این نوع رنگ، دانست.
  • درخشندگی ایده آل
  • پوشش دهی بی نظیر
  • چسبندگی
  • مقاومت در برابر اشعه خورشید

 

امیدوار هستم این مقاله راهنماکننده خوبی برای شناخت رنگ اتومبیلی مناسب باشد.

نوشتهٔ پیشین
نکاتی کاربردی درباره اپوکسی کف
نوشتهٔ بعدی
با رنگ نسوز، بیشتر آشنا شوید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست