رنگ ترافیکی زرد

بدون دیدگاه
رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی زرد

 

هر کدام از طیف های رنگی برای منتقل کردن پیامی خاص به مخاطب به کار برده می شود. رنگ ترافیکی زرد، جهت اعلام هشدار و آگاهی دادن در شب استفاده می شود. استفاده از رنگ زرد در شب هنگام، معنای متفاوت و وسیعی پیدا می کند. دلیل محبوبیت طیف زرد رنگ ترافیکی، بازخورد مناسب آن در چشم شخص می باشد. حتما دقت کرده اید که هم در خط کشی خیابان ها وهم در طراحی نماد های ترافیکی و حتی در تولید ابزارآلات و تجهیزات ترافیکی از رنگ زرد استفاده می کنند.

کاربرد های رنگ ترافیکی زرد

جهت خط کشی ممتد در خیابان ها.

به منظور اجرای خطوط منقطع خیابان ها.

پر کاربرد برای خط کشی خطوط عابر پیاده.

رنگ کردن سرعت گیر ها و تجهیزات ترافیکی.

مناسب برای ترسیم علائم افقی و لغات.

مناسب برای خط کشی کف پارکینگ.

جهت انواع خط کشی در بزرگراه ها و خیابان های شهری.

اصلی ترین رنگ برای خط کشی سالن های ورزشی.

قیمت رنگ ترافیکی

پس متوجه شدید، رنگ های ترافیکی در زندگی کاربرد زیادی دارند. اما ما بی توجه از کنار آنها می گذریم. کاربرد زیادی که این نوع از رنگ ها دارند، باعث شده است که مشتریان عزیز در جست و جوی قیمت رنگ ترافیکی می باشند.

عمده ترین کارایی رنگ ترافیکی زرد در علامتگذاری خیابان ها و گذرگاه های پر تردد می باشد. کلا در خیابان هایی که رفت و آمد زیادی انجام می گیرد، نیازمند استفاده از رنگی با ماندگاری بالا هستید؛ باید در چنین شرایطی از رنگ ترافیکی استفاده می شود. به عنوان مثال، برای هدایت ماشین ها برای پارک در مکانی مناسب در پارکینگ های عمومی می توان از این نوع رنگ استفاده کرد.

اگر مسئول اجرای پروژه خاص هستید، می توانید قیمت رنگ ترافیکی را تنها از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۱۶۰۶۴ مطلع شوید و سفارش دهید.

 

نوشتهٔ پیشین
رنگ روغنی نیمه براق
نوشتهٔ بعدی
رنگ اتومبیلی دو جزئی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست