اسپری رنگ نسوز مقاوم

بدون دیدگاه
رنگ نسوز

اسپری رنگ نسوزمقاوم

رنگ از جمله مهم‌ترین مواد کاربردی در صنعت می باشد که به‌عنوان پوشش کاربرد دارد. این رنگ‌های صنعتی باید ویژگی های منحصر به فردی مانند مقاومت در دمای بالا داشته‌ باشند. اسپری رنگ نسوز مقاوم یکی از این محصولات است که پایه تشکیل آن سیلیکون می باشد.

کارایی و خواص رنگ نسوز

چسبندگی زیاد در انواع سطوح

خشک شدن سریع

مقاوت شیمیایی زیاد و عدم تغییر در برابر دما

اسپری رنگ نسوزمشکی براق

اسپری رنگ نسوز در انواع رنگ نقره ای، قرمز و مشکی موجود می باشد. همه حد دمایی معینی دارند. مقاومت برخی تا ۷۰۰ درجه و بعضی دیگر تا ۳۰۰ درجه می باشد. اسپری رنگ نسوز مشکی براق، در برند های متفاوت موجود می باشد.

 

ظاهر زیبا و فام نقره ای رنگ

می توان از رنگ نسوز در کاربردهای ساده ای مثل شومینه خانگی و حتی سطوح صنعتی مانند بویلرها، لوله‌های انتقال تحت دمای بالا، کوره ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، صنایع مختلف نفت و مخازن تحت دما و …. استفاده کرد.

 

ویژگی های متمایز کننده

اسپری رنگ نسوز مقاوم، یکی از ملزومات هر صنعتی به شما می آید. این محصول، به عنوان یک ابزار کاربردی همیشه مورد توجه بوده است. از پوشش به دست آمده از این محصول، برای سطوح مختلف استفاده می شود. ویژگی اصلی این رنگ، مقاومت در برابر حرارت بسیار زیاد بوده و جهت حفاظت از سطح در برابر درجه حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ نسوز

با توجه به خصوصیات و همچنین کارایی که این محصول دارد، در اصل مانع از پرداخت هزینه های هنگفت برای تعمیر می گردد. خرید این نوع رنگ برای شما به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود؛ که کمک بزرگی در صرف هزینه های اضافی ناشی از آسیب و خرابی های احتمالی در آینده می کند. برای خرید رنگ نسوز باید دانش کافی درباره این نوع رنگ و همچنین، کاربرد مورد نظر خود داشته باشید. اسپری رنگ نسوز مقاوم، از زیر گروه های پرکاربرد رنگ نسوز است.

 

 

 

 

 

نوشتهٔ بعدی
رنگ پلی اورتان الوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست